ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”)

a Szolgáltató: Berényi Antónia E.V.

Székhely: 1044 Budapest, Anód u. 19.

Nyilvántartási száma: 56553374

Nyilvántartja a Belügyminisztérium Adószám: 57886550-1-41

E-mail: info@pszichofilter.hu

és a Szolgáltató által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő megrendelő (a továbbiakban: „Megrendelő”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Weboldal: www.pszichofilter.hu

A szolgáltató Tárhelyszolgáltatója: INTEGRITY Kft.

Adatfeldolgozó által ellátott tevékenység: Tárhely-szolgáltatás Adatfeldolgozó megnevezése és elérhetősége: Cégnév: INTEGRITY Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely cím: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

Levelezési cím: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

Cégjegyzékszám: 07-09-003739

Adószám: 07-09-003739  Közösségi adószám:  HU-11115139

Általános rendelkezések

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amelyet a Szolgáltató a www. integrity.hu weboldalon nyújt.

A jelen ÁSZF-ben részletezett szolgáltatások kereteit a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény,

Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozza.

A jelen ÁSZF útján kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem hozzáférhető. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A § alapján törlésre kerül. A szerződés nyelve magyar.

Tájékoztatjuk, hogy nem alkalmazunk magatartási kódexet.

A szolgáltatások és termékek fajtái:

személyes fejlesztő beszélgetések: 1/1

online fejlesztő beszélgetések: 1/1

személyes tréningek: csoportban, olyan kompetenciafejlesztő foglalkozások, amelyek valamilyen képesség célzott fejlesztését tűzik ki célul, előre meghatározott időben és helyszínen személyesen zajlanak.

online kurzusok: előre rögzített videós tanfolyamok, amelyekhez pdf. formátumban letölthető munkafüzet és VIP csomag esetén online foglalkozás  is tartozik.

előfizetések: ismétlődő díjas, havi előfizetéses fejlesztő szolgálatások különböző kompetecia fejlesztést célzó témakörökben, úgy mint stressz kezelés, vezetőfejlesztés, reziliencia fejlesztés, konfliktus kezelés,stb.

tanácsadás: személyesen a Szolgáltató székhelyén lévő irodában, illetve más előre egyeztetett helyszínen vagy Zoom alkalmazás útján, online valósulnak meg, mentálhigiénés (segítő beszélgetés) formájában.

Megrendelés menete és fizetési feltételek

A www.pszichofilter.hu oldalon a Vásárló megrendelheti a Szolgáltató által közzétett személyes tréninget, online kurzust, vagy tanácsadást.

 A személyes tréningek, online kurzusok, és a tanácsadás (együttesen a továbbiakban: szolgáltatások és termékek) az oldalakon található megrendelő űrlapon elhelyezett, erre szolgáló gombokra (pl: Jelentkezem a kurzusra; Kérem a programot, stb.) történő kattintással rendelhetők meg a jelentkezési/megrendelési űrlap kitöltését követően.

A Szolgáltató biztosítja továbbá a megrendelés lehetőségét az info@pszichofilter.hu email címre küldött levél útján is, amennyiben a Megrendelő visszaküldi számára a Megrendelési űrlapot kitöltve és nyilatkozik, hogy elfogadja jelen ÁSZF -et és megismerte az Adatkezelési Tájékoztatót.

 A szolgáltatások megvásárlására irányuló szerződés elektronikus úton kötött szerződésnek minősül, ezért nem tekinthető írásbelinek, nem kerül iktatásra, később nem visszakereshető, így a vonatkozó szabályok szerint a 2011. évi CVIII. törvény 13/A.§ alapján törlésre kerül.

A sikeres fizetést követően a szolgáltatásokat és termékeket a Vásárló egy, az e-mail címére automatikusan megküldött tájékoztató e-mailben foglaltak szerint veheti igénybe. A szolgáltató olyan csoportos fejlesztéseket is végez, amelyek kizárólag ismétlődő fizetéssel vehetők igénybe. Ezeket a Barion Payment Zrt. rendszerén keresztül a magyarországi és vonatkozó nemzetközi jogszabályok betartása mellett biztosítja. Amikor a felhasználó egy, a Recurring Payment alkalmazására jogosult elfogadóhelyen első alkalommal fizet, a sikeres vásárlásával automatikusan meghatalmazza a szolgáltatót, hogy a vásárlásnál használt fizetési eszközéről (Barion egyenleg vagy bankkártya) a későbbiekben akár újabb jóváhagyás nélkül vonjon le pénzt. Erről a felhatalmazásról a vásárlás előzetes tájékoztatást kap, továbbá a megrendelés folyamatában külön digitálisan elfogadja ezt a fizetési folyamatot (egy jelölőnégyzet bepipálásával). Külön felhívom a figyelmet, hogy ilyen esetben a”Barion Payment Zrt.” fog szerepelni a számlakivonatokon.

A Vásárló választhat a fizetési módok közül:

Átutalás

Online bankkártyás fizetés (Barion)

Automatikusan ismétlődő fizetés Online bankkártyás fizetés esetén átirányítjuk a Barion oldalára. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Miután választott a fizetési lehetőségek közül, kérjük tekintse át a jelen ÁSZF rendelkezéseit, valamint az Adatkezelési Tájékoztatót. A vásárlás befejezéséhez a jelölőnégyzet kipipálásával a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el, továbbá, hogy az Adatkezelés Tájékoztatót elolvasta és megértette és elfogadja azokat, és hozzájárul az abban foglalt adatkezeléshez.

A megrendelés elküldését követően a Szolgáltató rendszere automatikus visszaigazoló e-mailben jelzi a megrendelés befogadását. Az e-mailben szerepel, a választott szolgáltatás, vagy termék neve, a végösszeg, a választott fizetési mód, továbbá a Vásárló személyes adatai, számlázási címe. Amennyiben ezen visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 (negyvennyolc) órán belül a Vásárló részére nem érkezik meg, akkor a Vásárló szerződéses (fizetési) kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik és a vásárlás nem jön létre.

Amennyiben bankkártyás fizetést választotta a Vásárló, és az sikeresen lezajlott, úgy rendelés visszaigazoló e-mail egyben a teljesítés megkezdéséről szóló visszaigazoló e-mailként érkezik meg hozzá, melyben a rendelt termékek neve, a fizetési mód, a végösszeg található, továbbá már elektronikus számláját is megtalálja az e-mailben, valamint megkapja a kurzushoz a hozzáférési adatokat. A sikeres tranzakcióról a bankkártyás fizetés szolgáltatója, a Barion is küld e-mailt.

Átutalás esetén az átutaláshoz szükséges adatokat e-mail-ben küldjük el a Vásárló részére.

Az összeg beérkezését követően, annak feldolgozása után, de legkésőbb 3 munkanapon belül az online szolgáltatás elérhető válik a Vásárló részére.

Amennyiben a rendelt termék online elérhető, úgy miután a számlánkra megérkezik a befizetett összeg, a befizetést visszaigazoló e-mail egyben a teljesítés megkezdéséről szóló visszaigazoló e-mailként érkezik meg a Vásárló részére, melyben már elektronikus számláját is megtalálja, valamint megkapja a tréninghez, kurzushoz a hozzáférési adatokat.

A videótanfolyamokat a www.pszichofilter.hu oldalon található, egy előre számára automatikusan létrehozott ún. Workspace fiókban felhasználónév és jelszó birtokában lehet megtekinteni.

A tanfolyamokhoz örökös hozzáférését biztosítunk. A kurzusok bárhol, bármikor elérhetőek, csak folyamatos, stabil Internet kapcsolatra és Böngészőre van szükség hozzájuk. A személyes megjelenéssel járó foglalkozások és tanácsadás esetén a kifizetést követően a konkrét időpont egyeztetése e-mailben vagy igény esetén történik. Fontos, hogy az előre megvásárolt foglalkozás, vagy tanácsadás lejárati ideje a vásárlástól számított 90 (Kilencven) nap. Miután megérkezik számlánkra a foglalkozás, vagy konzultáció ellenértéke, felvesszük Önnel a kapcsolatot az időpont egyeztetése érdekében.

Kérjük, hogy az elküldés előtt ellenőrizze, hogy rendelése mindenben megfelel-e a szándékának. Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, vagy nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail, kérjük azt haladéktalanul jelezze felénk az info@pszichofilter.hu  e-mail címen.

A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Az automata ismétlődő fizetéssel elérhető előfizetéses szolgáltatások esetében a megrendelés során a weboldalon a Vásárló kiválasztja és egy megrendelő űrlap segítségével megrendeli a számára szükséges csomagot. A Vásárló a weboldalon és külön e-mailben is tájékoztatást kap arról, hogy ismétlődő fizetéssel elérhető szolgáltatás megvásárlásáról döntött, azaz a Szolgáltató az első sikeres vásárlását követően a vásárló felhatalmazása alapján a Barion -on keresztül havonta az általa választott csomagnak megfelelő összeggel meg fogja terhelni a bankkártyáját vagy a Barion tárcáját. Ismétlődő fizetéssel elérhető szolgáltatások esetében az előfizetés lemondása a megrendeléssel azonos módon, egy külön erre a célra létrehozott lemondó űrlapon keresztül történik meg, amit minden hónapban a megterhelés előtt 3 nappal a szolgáltató megküld a vásárló részére, egyidejűleg tájékoztatja, hogy mikor történik a következő megterhelés és mi a teendője, ha a szolgáltatást le kívánja mondani. A szolgáltatás lemondására bármikor lehetőség van a lemondó űrlapon keresztül, de minden esetben csak a következő megterhelésre vonatkozhat, a szolgáltató kizárja az időarányos visszatérítést a havi díjból és a visszamenőleges lemondás sem lehetséges.

 100%-os pénz visszafizetési garancia: Az online tréning, videokurzus programok esetében, amennyiben Ön nem elégedett a programmal, a Szolgáltató a vásárlás időpontjától számított 15 naptári napig, 100%-os pénz visszafizetési garanciát vállal. A befizetett összeg visszafizetését a befizetés módjával megegyező módon fizeti vissza a Szolgáltató, kivéve, ha a Megrendelő kifejezetten más visszafizetési módot választ. Az elállási szándékát írásban kérheti, az ilyen igényét legkésőbb a vásárlástól számított 15. naptári napig küldje meg részünkre az info@pszichofilter.hu email címre. Ismétlődő fizetéses előfizetési szolgáltatások esetében a szolgáltató az első hónap előfizetési díjára nézve vállal pénz visszafizetési garanciát, amit a vásárlástól számított 30 napon belül lehet érvényesíteni, ha azt a vásárló elektronikus úton jelzi számára az info@pszichofilter.hu e-mail címre. Ilyen esetben az előfizetés azonnal megszüntetésre kerül, a díj visszatérítésére pedig a bejelentéstől számított 8 napon belül a vásárló által megadott bankszámlára utalással kerül sor.

Adatbeviteli hibák kijavítása

Az adatbeviteli hibák javítására a Megrendelésre szolgáló gombra (pl : Jelentkezem a kurzusra) történő kattintás előtt bármikor lehetőség van. Amennyiben a megrendelés elküldését követően szeretne bármin változtatni, úgy azt kérjük, haladéktalanul jelezze felénk az info@pszichofilter.hu e-mail címen.

Vételár

A vételár mindig a kiválasztott szolgáltatás mellett feltüntetett összeg, amely alanyi adómentes összeg, így a végső vételár. A Weboldalról megrendelhető szolgáltatások árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalakon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ármódosítás a módosítás időpontjában már megrendelt szolgáltatásokra nem vonatkozik. A vételárról elektronikus úton kiállított papír alapú számlát állítunk ki. A számla kiállításához jelen ÁSZF elfogadásával egyidejűleg hozzájárul a Vásárló.

Igényérvényesítés, szavatosság (online letölthető vagy nézhető tartalmak esetén)

(A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletének felhasználásával)

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – kérheti a vételár visszatérítését. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

A vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Az igényérvényesítés módja: Ha a Vásárló szavatossági igényt kíván érvényesíteni a Szolgáltatóval szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a Vásárló bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló számlát.

Elállási/Felmondási jog (1. és 2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez; Elállási/Felmondási mintatájékoztató felhasználásával) Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. A felmondás abban különbözik az elállástól, hogy nem visszamenőlegesen, hanem a jövőre nézve szünteti meg a szerződést, így az Ön által kifizetett összegnek csak arányos részét téríti vissza a Szolgáltató, attól függően, hogy mekkora részt teljesített már a szolgáltatásból. Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le;

Online elérhető termékek esetén, attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön bejelentkezett a hozzáférési adatokkal az oldalon. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

E-mail: info@pszichofilter.hu  • Postacím: 1044 Budapest, Anód u. 19.

Ha Ön emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését e-mailben haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai: Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Önt nem illeti meg az elállás/felmondás joga az alábbi esetekben: Online elérhető anyagok esetén, ha a Szolgáltató a Megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Megrendelő e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállás/felmondás szerinti jogát.

A teljesítés megtagadása

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Szolgáltatás nyújtását – annak megkezdése előtt – megtagadja. Ilyen esetben az esetlegesen időközben már kifizetett ellenszolgáltatást haladéktalanul, de legkésőbb a Szolgáltatás nyújtás megtagadásáról szóló értesítés megküldését követő munkanapon megtéríti a Megrendelőnek.

Békéltető Testület Önnek lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. Az eljárásról bővebben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben vagy a békéltető testület honlapján olvashat. A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti  Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Pest Megyei Békéltető Testület, 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em.2.Tel.: +36 1 792 7881 E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu http://www. http://www.panaszrendezes.hu/elerhetosegek/ / Fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Online Vitarendezési Platform

A panaszával kapcsolatos egyeztetésre (vitarendezésre) az Európai Bizottság által működtetett vitarendezési platformon is lehetőség van.

A platform célja, hogy ha Ön az EU-ban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben él, a platformon megkeresheti, hogy mi lenne a legjobb megoldás fogyasztói problémájára, közvetlenül meg tud állapodni a Szolgáltatóval a problémát orvosló megoldásban, illetve megállapodhatnak abban, hogy melyik vitarendezési testület kezelje az ügyet. Az OVR-platform értesíti a Szolgáltatót az Ön kérelméről. Az irányítópulton keresztül közvetlenül is üzenetet válthatnak egymással, küldhetnek egymásnak csatolmányokat (pl. a termékről készült fotókat) és az online megbeszélés időpontját is kitűzhetik. A megegyezésre összesen legfeljebb 90 nap áll rendelkezésükre. Ön és a Szolgáltató is bármikor kiléphet a közvetlen egyeztetésekből. A platform használatáról bővebb tájékoztatás, valamint a platform maga az alábbi linken érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase 13. Panaszügyintézés A panaszát igyekszünk a bejelentést követően azonnal orvosolni, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal. Fogyasztói panaszügyintézés írásban történik az info@pszichofilter.hu e-mail címen.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita békés úton nem rendeződik, a fenti pontban foglaltakon kívül az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Megrendelő számára:

• Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat ellátó kormányhivatalnál: Bővebb információt a fogyasztovedelem.kormany.hu oldalon találnak.

• A fogyasztónak bírósági eljárás kezdeményezésére is lehetősége van.

Szerzői jogvédelem

A Weblapokon megjelenített valamennyi tartalom (pl. útmutató, előadás, módszer, szöveg, cikk, termékismertető, tájékoztató, jelen ÁSZF, ábra, kép, más információ, illetve adat) szerzői jogvédelem alatt áll.

Annak jogosulatlan felhasználása (pl. másolása, terjesztése) büntetőeljárás megindítását és teljes körű kártérítési eljárást von maga után. Bizonyos fent hivatkozott anyagok felhasználására a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén van lehetőség.

Kérjük, ilyen igény esetén vegye fel velünk a kapcsolatot az info@pszichofilter.hu e-mail címen. Az említett anyagok bármilyen formában történő rögzítése, másolása, sokszorosítása, megjelenítése, továbbadása és terjesztése Szolgáltató írásos engedélye nélkül szigorúan tilos.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 80.000 Ft, illetve szavanként bruttó 30.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában használja az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

Adatvédelem

A Szolgáltató a személyes adatok kezelésekor az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint jár el. A Weblapon történő adatkezeléséről szóló tájékoztató itt érhető el.

 Egyéb rendelkezések

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalakon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, arról Megrendelőinket a weblapra lépéskor felugró ablakban tájékoztatjuk. Szolgáltató jogosult továbbá a meghirdetett programok témájának, valamint a szolgáltatást nyújtó személyének az egyoldalú módosítására – ideértve az egyes meghirdetett programok törlésének lehetőségét is. Az ilyen módosításról a Szolgáltató köteles a Megrendelőt legalább a módosítással érintett esemény időpontjától számított három munkanappal megelőzően értesíteni. A megrendelés feltételezi a Megrendelő részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Javasoljuk, hogy használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket, friss adatbázissal, és mindenkor telepítse az operációs rendszer aktuális biztonsági frissítéseit. A Szolgáltató a fentiekből eredő mindennemű felelősséget és kártérítést kizárja.

 Budapest, 2022-08-18.

Lezárta: Berényi Antónia